מדפי תצוגה דגם איטלי

מדפי תצוגה דגם איטלי
מדפי תצוגה דגם איטלי

מדפי תצוגה מפוארים

מדפי תצוגה מפוארים צבועים בצבע בתנור בגוון קרם. המדפים מותקנים על מעמדים ללא תמיכה בקירות כך שניתן להתקינם משני צידי המעמד. המדפים נועדו להצגת מוצרים הואיל ובין המדפים אין עמודים תומכים. מיוצרים באורכים 90-120 ס"מ ובעומקים 30-50 ס"מ.

מדפי תצוגה הם סוג של תצוגה קמעונאית המשמשת להצגת מוצרים בצורה אטרקטיבית יותר. הוא משמש בדרך כלל להצגת מוצרים מתקדמים, כגון אלקטרוניקה.

מדפי תצוגה עשויים לרוב מאקריליק וניתן להתאים אותם לצרכים של הקמעונאי. ניתן להאיר אותם עם נורות LED ויש להם מגוון תפאורות כמו עץ, מראה או זכוכית.

למה לבחור במדפים איטלקיים בחנויות

מדפים איטלקיים הם דרך מצוינת להציג מוצרים בחנויות. הם גם ניתנים להתאמה אישית וניתן לעצב אותם כך שיתאימו לנושא החנות.

1) מדפים איטלקיים מציעים הרבה מקום להצגת מוצרים שונים. הם גם ניתנים להתאמה אישית וניתן לעצב אותם כך שיתאימו לנושא החנות.

2) המדפים האיטלקיים הם סבירים וקלים להתקנה, וזה מושלם לעסקים קטנים שאין להם הרבה כסף או זמן להשקיע בעיצוב.

המדפים האיטלקיים אהובים על הלקוחות בשל המראה הנקי והמסודר שלהם. הם גם נתפסים כדרך להשוויץ במוצרים בחנות.

המדפים האיטלקיים מושלמים לחנויות שיש להן מקום מוגבל וצריכות להציג את המוצרים שלהן בצורה מאורגנת. הם יכולים לשמש להצגת מוצרים בגדלים ובצורות שונות, מה שמקל על הלקוחות למצוא את מבוקשם.

הם קלי משקל ואינם תופסים יותר מדי מקוםומגיעים בכל הצורות והגדלים. הם יכולים לשמש בבתים, משרדים, מסעדות, מוזיאונים או גלריות. הם גם אופציה טובה לחנויות קמעונאיות מכיוון שהם קלי משקל ואינם תופסים יותר מדי מקום.

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן